fredag den 19. november 2010

Bush, mand eller mus?

Bush/Lauer interview: Mandighed versus metroseksualitet

Lloyd Marcus


The Matt Lauer, Today Show's nyeste interview med tidligere præsident George Bush irriterede mig overordentligt. Lauer's inderlige bekymring over at Bush tillod tre terrorister at blive waterboarded der så igen gav information der frelste amerikanske liv levendegør den tøsedrenge-tendens, denne Oprah-isering af det, at være amerikansk mand. Jeg tænkte, "Du Gode Gud, skal Lauer stå for det som er en mand i dagens Amerika?"

Lauers fremtoning og optræden var pinlig.. (
http://www.celebritysmackblog.com/2010/11/09/matt-lauer-george-bush-interview-video-today-show/)

(http://www.youtube.com/watch?v=Mp4vLBvU1bA)

Tænk lidt over det folkens. Den 9/11 blev 3000 uskyldige amerikanere myrdet bare, fordi de gik på arbejde. Ingen vidste, hvornår eller hvor de ville blive angrebet igen. George Bush lovede at beskytte amerikanerne. Tre ledende terrorister blev fanget, den ene af dem indrømmede at have skåret halsen over på Daniel Pipes.

For at opnå indsigt i fremtidige planlagte terrorangreb godkendte Bush, at de tre terrorister blev waterboardet; en praksis vore tropper bliver oplært i selv at skulle gå igennem. Lauer ignorerede helt og aldeles den kendsgerning, at Bush's indsats gav info der frelste tusinder, muligvis millioner af amerikanere. Fremfor at takke præsident Bush, er Lauer, sammen med sine kønsløse kolleger på venstrefløjen, besatte at at ville nagle Bush til jorden fordi han fik tre ekstremt slemme karse til at få det dårligt. Folkens, det kan vist ikke blive mere metroseksuelt end som så.

På en eller anden måde er det for venstrefløjen at fremstå med styrke og mandighed noget tåbeligt og negativt i Amerika i dag. Det er som om at hele landet er blevet inficeret med Oprah. Alt drejer sig om følelser, om at være følsom, ikke skade en andens selvværd og være åh, så rar. Nej, jeg angriber ikke Oprah. Men vi er altså blevet overvældet og bekymrede over følelser.

Alle Jer der tænker jeg er en eller anden kugleskør machotosse, vil jeg for den gode ordens skyld sige, at det er jeg ikke. Min følsomhed bliver berørt af sandhed, ære og kærlighed, hvilket ved adskillige lejligheder har bragt mig i pinlige situationer. Jeg tør næsten ikke skrive det, men jeg elsker at se filmen "The Devil Wears Prada" sammen med min hustru. Det jeg holder mest af er dog talenterne og testosteronen ved mandagens sene fodboldkamp.

De metroseksuelle tøsedrenge på venstrefløjen forsøger at forhåne Bush ved at kalde ham en cowboy. Jeg siger, derimod, tak for at Bush er cowboy. Amerika har ikke oplevet et terrorangreb siden 9/11 under Bush administrationen, hvilket er ret så imponerende.

Men der er også noget mere alvorligt bagved sagen. Indser disse fyre på venstrefløjen hvor pinligt kønsløse de lyder når de råber til os om at være rare mod terrorister der blot ønsker at myrde millioner af amerikanere.

Hvem har kastreret disse fyre? Gloria Allred? National Association of Women? Nancy Pelosi? Maureen Dowd? Oprah?

Hvilken type kvinde kommer sammen med disse fyre? Gloria Allred? NOW bandemedlemmer? Nancy Pelosi? Maureen Dowd? Oprah?

Fru Dowd har skrevet stolpe op og stolpe ned om, hvordan hvide mænd er ansvarlige for alt der er gået galt i verden. Jeg vil godt vædde om at hendes aftalebog er fyldt op med Matt Lauer typer.

Til Matt Lauer og alle hans venstreorienterede metroseksuelle kolleger og mediedarlings, I taler altså ikke på flertallet af amerikaneres vegne. Vi forstår og værdsætter modet, æren og rygraden hos George W. Bush.

Tak hr. præsident fordi du har beskyttet os.

Forresten præsident Bush, tak fordi du ikke løber verden rundt og bøjer dig for fremmede ledere og fejrer Amerikas nedtur. I Bush hadere på venstrefløjen kan forholde Jer helt rolige, vor nuværende præsident vil nemlig aldrig blive anklaget for at være cowboy.
Lloyd Marcus
http://www.renewamerica.com/columns/marcus/101111

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails