mandag den 26. december 2011

Besøg fra Rummet i Julen?

Juleaften 2011

Bernie Planck

I vort univers er der uendeligt mange planeter. Da jeg har en baggrund i matematik ved jeg at ganske enkel matematik fortæller mig, at i løbet af de sidste 13.75 milliarder, siden Big Bang, er der kommet flere end en milliard - Jord-lignende - planeter med mulighed for liv til.  

Spørgsmålet er selvfølgelig, hvorfor vi ikke er blevet kontaktet af dem? Glem for et øjeblik problemet med afstanden. Svarer er et: Muslimer.

Jeg overvejede her forleden dag, at hvis vi nogensinde får kontakt med ‘fremmed’ liv vil det kun ske i Juletiden. På hvilket som helst andet tidspunkt vil besøgende fra Planeten Zanubia kun møde, ond vilje, kaos og uhygge.
Photo Credit: Collider.com

I denne højtid hører vi sange om fred og håb, og vi ser mennesker af alle trosretninger ønske hinanden glæde og udtrykke god vilje. Men der er ingen Jul i en muslimsk verden.

Hvis jeg kom fra en anden verden, en verden der er os ubegribeligt længere fremme end vi, da ville jeg udsætte det at kontakte Jorden mens der stadig var muslimer på planeten. Hvorfor skulle nogen intelligent avanceret civilisation kontakte en verden som vores der lider under en ignorant, vild, primitiv, voldelig, barbarisk og rå kultur som vores?

Jeg vil benytte lejligheden til at ønske mine læsere det bedste og stor glæde trods de farefulde tider vi lever i.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails