torsdag den 12. januar 2012

Er pædofili et handicap?

Den fallitplagede græske regering belønner pædofile med handicapydelser

Dan Mitchell  
              
Jeg aner ikke om jeg skal le eller græde når jeg skriver om de ubegribeligt dumme regeringstiltag. Men jeg ved, at jeg blot bliver endnu mere motiveret til at bekæmpe ‘stor regering.
Hvordan kan nogen ønske at give penge og magt til politikere efter at have læst disse sammenligninger af tåbelig regeringspolitik i USA og United Kingodm? Eller, hvordan kan dog nogen mene, at det er en god ide at udvide den offentlige sektor efter at have læse disse eksempler på bureaukratisk inkompetence?

Men nu er jeg faldet over noget endnu mere forbløffende, en historie om regeringsdumhed der overtrumfer disse andre eksempler. Det er desværre ikke satire. Det stammer direkte fra Roden.

Tro det eller lad være, den græske regering har besluttet af pædofile er “handicappede” og derfor har ret til penge fra regeringen.

Og det som virkelig gør dette sludder bemærkelsesværdigt er, at du hjælper med til at betale for det takket være IMF (Internationale Monetære Fund) kautionen til Grækenland. Her er et link til AP historien, og her følger de relevante passager.

…en regeringsbeslutning om at udvide listen af statsanerkendte handicapkategorier til at inkludere pædofile, ekshibitionister og kleptomaner.
…Arbejdsministeriet sagde at kategorierne der skal til listen - der også inkluderer pyromani, spillelidenskab, fetichister og sadomasochister - blev føjet til efter lægelig vurdering og benyttes som et hjælpemiddel for tildeling af finansiel assistance....Den nye liste giver pædofili- og pyromanihandicap mulighed for en betaling op til 35%.

Måske er jeg blot gammeldags, men min første reaktion på denne beretning er, at misbrugere af børn burde være i fængsel, ikke få håndsrækninger gennem skatterne.

Jeg antager at  det er at være uretfærdig, da jo ikke alle pædofile er misbrugere af børn. Men udover det. Hvorfor i alverden besluttede regeringen af pædofile er handicappede? Og hvad giver dem automatisk ret til en handicapydelse?

Vigtigst, hvorfor støttede Obama administrationen IMF kautionen for Grækenland, der betyder at jeg betaler til dette vanvid?

Jeg ved ikke om dette er et tegn på, at jeg ikke er særlig fantasirig, eller et tegn på at jeg har en overdreven livlig fantasi, men den eneste semi-rationelle retfærdiggørelse jeg kan komme i tanke om for denne politik er det som nu følger:

1. Grækenland er havnet i de finansielle problemer delvist på grund af for mange overbetalte bureaukrater.
2. Det er på det nærmeste, i de fleste omstændigheder, umuligt at fyre bureaukrater
3. Ved et eller andet mirakel, har pædofile ikke den normale borgerbeskyttelse, hvilket betyder at man kan ikke lade dem passe sig selv.
4. Men regeringsfagforeningerne ønsker ikke, at deres bureaukratkolleger bliver afskåret fra noget af den gyldne fortjeneste.
5. Derfor beslutter Grækenland, at disse pædofile er handicappede, og giver dem en permanent indtægtskilde.
6. Grækenland sparer derpå penge ved at betale dem 35% af deres løn for at blive hjemme og slappe af, fremfor at betale dem 100% af deres løn ved at gå på arbejde - og slappe af.

Det lyder jo helt sindssygt, og jeg er sikker på det ikke er hvad der sker, men kan dog ikke lade være med at tænke på nogen anden forklaring, ikke sandt?


Uanset grunden, er denne beretning det fuldkomne symbol på en oppustet, dum og hensynsløs regering. Det eneste eksempel der kommer blot lidt der hen ad, skønt det kun vedører en person fremfor en hel klasse af mennesker, er beslutningen hos Social Security bureaukraterne i Amerika om at give handicapydelser til en eller anden klovn, der ønsker at være en “voksenbaby,” og være iført ble.

       

http://bigpeace.com/dmitchell/2012/01/11/supposedly-bankrupt-greek-government-to-reward-pedophiles-with-disability-payments/#more-188816

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails