søndag den 26. februar 2012

Hitler -jøderne mig og muslimer

Hitler, og jøderne, mig og muslimer

Bernie Planck

Du kan ikke fatte, hvor ofte jeg får emails der sammenligner mit syn på Islam med Hitlers syn på jøderne.

Der er en forskel! Når Hitler sagde der var en jødisk konspiration for at kontrollere verden, så var det en løgn. Når jeg skriver, at muslimer ønsker at kontrollere verden - så er det ikke løgn.
Da Hitler pegede på en bog, The Protocols of the Elders of Zion, som beviset på en sådan jødisk konspiration var det en løgn, bogen var opdigtet og der findes ingen instruks til jøderne om at de skal stræbe efter verdensdominans. Når jeg peger på en bog, Koranen, som bevis på en sådan muslimsk konspiration, så er det ikke en løgn, bogen er ikke en fabrikation, og der gives instrukser til muslimer om at stræbe efter verdensdominans.
 
The Eternal Jew

Da Hitler sagde at jøderne var en trussel for Tyskland, var det en løgn - der var ingen jødiske selvmordsbombere der forsøgte at sprænge Tyskland i luften. Når jeg skriver at muslimer er en trussel mod Vesten er det ikke en løgn - muslimer født og opvokset i Amerika, UK, Frankrig, Tyskland og Holland og andre lande i Vesten bliver afsløret i færd med at konspirere om at sprænge eller dræbe indbyggerne i deres eget land.

Hitlers løsning var at dræbe jøderne. Min løsning er ikke at tillade at muslimer kommer ind i vort land.

Den eneste måde at sammenligne Hitler og antisemitismen og mig og Islamofobi er at bemærke, hvor forkert og nederdrægtig Hitler var, og hvor meget ret og sanddruhed jeg besidder.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails