tirsdag den 11. september 2012

For varmt til at diskutere politik!

Bidens nye motto: ‘Hvis det ikke var så varmt så ville jeg gå i detaljer....’

Joe Biden indviede tidligere på ugen Det Demokratiske Parti nye kampagnemotto, der skal involvere publikum:

“Lad mig sige noget krystalklart til pressen: Amerika har det bedre i dag, end det Amerika de overlod os dengang. Og hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvorfor jeg siger det....”!           



Obama kampagnens folk forklarede senere, at præsidenten har planer om at benytte Bidens formulering for at klargøre hvert eneste aspekt i Obamas gerninger. Mens kampagnens taleskrivermedarbejdere vil benytte mange varianter i den kommende uger, så inviterede Obama for America 2012 vælgerne til at komme med deres egne versioner, de heldige vindere vil blive udvalgt og benyttet i taler af selve præsidenten.

En pressemeddelelse fra Det Hvide Hus åbenbarede følgende eksempler som Obama planlægger at benytte i sin tal ved konventet og i kampagnen; vælgerne (ingen ID er påkrævet) bliver opmuntret til at komme med deres egen i kommentarfeltet nedenunder:

“Hvis det ikke var så varmt”: Motto for en Obama Fremtid


• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvordan fire år med en arbejdsløshed på over 8% beviser at mine økonomiske teorier har haft succes.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvordan det at kaste nationen ud i en gæld på 16 billioner dollars er en klog finansiel politik.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvordan ‘du ikke skabte det’.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvorfor det at tillade abort i niende måned er en populær førende holdning.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvorfor jeg støtter de islamiske ekstremister der har overtaget Egypten.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvordan det at sælge våben til de mexikanske narkokarteller er en god metode til at passe på Amerika.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvordan jeg personligt hjalp med til at forårsage krisen på ejendomsmarkedet.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvordan jeg lovede højere energipriser, fik det som jeg ønskede, og så fremstillede det som dårlige nyheder.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvorfor jeg genbruger præcis de samme taler og kampagneløfter jeg afgav i 2008, som om jeg havde opnået noget.
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvorfor jeg ikke kan stole på egne gerninger.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvad jeg faktisk mener når jeg siger’ Forfatningen er et levende dokument.””
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer, men da medierne dækker over mig hver gang så behøver jeg aldrig nogensinde at gå ned i detaljen alligevel.”
(Skal benyttes i Biden taler) “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med hvordan de lægge Jer alle i lænker igen.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med hvad ‘mere felksibilitet efter valget’ betyder når det oversættes til russisk.”
• “Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med, hvad min papirer fra college indeholder.”
En hot dog under afkøling

Nu er det din tur...

• ““Hvis det ikke var så varmt, så ville jeg gå i detaljer med......”

http://pjmedia.com/tatler/2012/09/03/biden-launches-new-dnc-motto-if-it-werent-so-hot-id-go-into-detail/?singlepage=true

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails