torsdag den 29. november 2012

Sorte vælgere i Maine - Meget mystisk

Maine's Mystiske sorte vælgere

Selwyn Duke

Der er utallige “anekdoter” fra sidste valg “der intet beviser om valgsvindel,” som kritikerne udtrykker det. Og en af dem, der ville være komisk, om ikke det var fordi det var så tragisk omfatter rapporter om dusinvis af sorte vælgere der dukkede op for at stemme i små byer i Maine.
 


The Portland Press Herald skriver:

Maines Republikanske Partis formand, Charlie Webster antyder endnu engang om mulige uregelmæssigheder ved valget, denne gang ved at hævde at grupper af ukendte sorte dukkede op i nogle småbyer på landet på Valgdagen.

[...]"I visse dele af Maines landområder var der dusinvis af sorte der kom og stemte på Valgdage,” sagde han. “Alle har en ret til at stemme, men ingen i (disse) landsbyer kender nogen der er sort. Hvordan er det gået til? Jeg aner det ikke. Det vil vi finde ud af.”

At rejse spørgsmål om sådanne hændelser gør at spørgeren selvfølgelig er en “racist.” Og en liberal kommentator (nej jeg vil ikke give ham kendthed ved at komme med et link) der kom med den antydning forhånede Webster og foreslog faktisk at disse mystiske sorte vælgeres tilsynekomst muligvis blot kan have været et resultat af Demokraternes - alle skal stemme - kamp. En holdbar teori kan jeg formode. Trods alt beviste de venstreorienterede helt utvetydigt ved dette valg, at i vælgeruniverset, er der noget der hedder en spontan generation. Men vær klar over, at de landlige sorte vælgere i Maine, helt sikkert ikke findes. Det kan jeg sige gennem personlig erfaring.

Maine har altid været en gåde for mig, og for nogle år siden fik jeg tilfredsstillet min nysgerrighed da jeg brugte en måned på at rejse i staten. Efter at have kørt op langs kysten gennem fiserkibyerne og turistområderne, drejede jeg nord for at bruge nogen tid, der hvor mit hjerte ligger; de øde områder. Jeg camperede i North Maine Woods, og drog frem og tilbage i de centrale og nordlige dele af staten, og besøgte mange lokale, herunder små flækker der end ikke er på kortet. Jeg kan sige dig dette.
 

Uanset hvor meget man gerne vil det - der er altså ingen sorte i disse regioner.

For at være helt korrekt, da så jeg i løbet af alle mine rejser i det centrale og nordlige Maine - een sort. Sådan helt bogstaveligt. Han var sanger i en kirke jeg besøgte en søndag i en af de noget større byer, hvis navn jeg har glemt.

Med andre ord, forestillingen om at der var dusinvis af sorte vælgere der skjuler sig i skovene nær Podunk, Maine, byerne og blot venter på en motivation til at stemmer er helt igennem uhyrlig. Dette er ekstremt isolerede områder hvor alle kender alle, og udefrakommende skiller sig ud som en øm tommeltot.

For ligesom at give mere perspektiv så viser 2010 folkeoptællingen at der kun er 15507 sorte i Maine. Cirka 30% af dem bor i statens største by Portland. En lille koloni af somaliske flygtninge bor i Lewistown. Faktisk er alle de andre spredt ud over, eller nær de andre kystområder. Drag lidt ind i det indre Maine, og Maine viser sig at være meget ‘ensartet.’

Når nu dette er tilfældet, så for at vende tilbage til førnævnte liberale kommentator, ville Demokraterne så ikke benytte hvide svindlere for at stjæle stemmer i Maines nordlige enklaver? Ikke nødvendigvis. For det første er Demokraterne klogere end de er skamløse. Og selvom de var det, behøver de så bekymre sig om at være skamløse? Trods alt har historien belært dem at der kun er en ringe chance for at blive holdt ansvarlig for valgsvindel. Det har deres medløbere i medierne sørget for,

Det at benytte sorte svindlere kan være en genistreg. Trods alt, som jeg sagde tidligere, enhver der stiller spørgsmål ved deres stemmer kan afvises med “Det er racistisk!”

http://www.americanthinker.com/blog/2012/11/maines_mysterious_black_voters.html#ixzz2CrUC5DRH

Andre artikler om utregelmæssighederne ved valget:
http://synopsis-olsen.blogspot.dk/2012/11/blev-valget-tyvstjalet.html

http://synopsis-olsen.blogspot.dk/2012/11/vandt-obama-virkelig-joseph-farah.html

http://synopsis-olsen.blogspot.dk/2012/11/valgobservatr-noget-er-helt-galt.html

http://synopsis-olsen.blogspot.dk/2012/11/afgjorde-vlgersvindel-valget.html

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails