lørdag den 5. oktober 2013

Obama Bingo Spillet!

Obama Bingo

Bernie Planck

Min hustru gjorde mig opmærksom på, at hun ikke kan udstå Obamas stemme og hans kakofoni af tomme trusler såsom. “Vi vil gøre alt for at bringe de ansvarlige for en dommer..” Javist, ligesom vi gjorde med ekstremisterne der bombede vort konsulat i Benghazi sidste år og dræbte ambassadør Christopher Stevens og tre andre amerikanere.

Læser af bloggen B.W,. har sendt mig en internet mail der gør det at lytte til vor Gennemførte Tåbe mere udholdeligt:



[Fra begyndelse af emailenm]
Jeg havde som vane at undgå at lytte til Obamas taler.
Nu ser jeg frem til den næste.
Her er noget der kan hjælpe med til at man nærmest kan klare Obamas taler. Print blot denne side ud, fordel den til dine venner, og sæt dig så og lyt til hans næste tale.......


Regler for spillet Barack's Bullshit Bingo:

  1. Før næste TV udsendelse med en Barack Obama tale så print skemaet.

  1. Sæt så kryds i den rigtige boks, når du hører en af fraserne.

  1. Når du har 5 på stribe, lodret, vandret eller på skrå så rejs dig og råb "BULLSHIT!"

[Slut på email]


Flere Obama-bingo-plader og spil kan fås her [PDF], tak til Obama Bingo Cards website.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails