torsdag den 28. april 2016

Trump: "Lad endelig alle de kendte flytte til Canada - amerikanerne vil takke mig for det."

Trump: Lad endelig alle de kendte flygte til Canada - amerikanerne vil takke mig for det



Ikke kun er Doanld Trump fuldstændig ligeglad med om visse ‘kendte’ skulle flygte fra USA, hvis han vælges som præsident, den republikanske førende sagde tirsdag at deres modstand mod hans kandidatur blot hjælper til hans beslutsomhed om at vinde.

Under et telefoninterview med “Fox and Friends” blev Trump spurgt om en Tweet fra Lena Dunham mandag, hvor hun lovede at forlade USA og flytte til Vancouver, hvis han vælges.


Trumps svar: “Nuvel hun er en B-skuespiller, hun har ingen - du ved, ingen mojo.”

"Jeg hørte også Whoopi Goldberg. Det ville være vidunderligt for vort land,” sagde Trump mens showet viste en grafisk udstilling af kendte, der sagde de ville forlade USA og flytte til Canada, herunder Dunham, jon Stewart og Rosie O’Donnell, som Manhattan ejendomsmogulen har haft en uoverenstemmelse med i årevis.  

Da værten Steve Doocy nævnte O’Donnells navn bemærkede Trump, “Nu skal jeg bare se at blive valgt.”

“Nu skal jeg bare vælges, fordi hvis det sker så gør jeg landet en kæmpetjeneste,” sagde han. “Nu er det endnu mere vigtigt. Faktisk vil jeg lige straks lægge på og begynde kampagnen med det samme.”


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails