lørdag den 27. november 2010

At standse eller ikke standse Sharia Lov

At standse eller ikke standse Sharia Lov

Hasan Mahmud

Lakmusprøven for at skelne en progressiv muslim fra en radikal er at spørge vedkommende om denne tror på at Sharia Lov er guddommelig. Sharia Lov er på ingen måde et blidt lovsystem; tværtimod, er det et ondsindet våben der hjælper med til at forfølge et globalt teokrati. Påstanden om at volden i Sharia Lov er Allah's Lov ødelægger Islams lovlighed til at kalde sig "Fredens Religion."

Som så mange andre muslimer er jeg alvorligt bekymret over den alarmerende indtrængning af Sharia Lov institutionen i Vesten. Efter at have erobret det meste af den muslimske verden er denne teologiske kvælerslange nu ved at slynge sig om vor civilisation og strammer sit greb. De muslimske kvinder er hovedofrene, efterfulgt at verdslige muslimer og ikke-muslimer. Selv et kort kig på indholdet i Sharia Lov, på ånden og undersøgelser af enkelttilfælde, viser dens brutalitet der krænker menneskerettighederne.

Sharia Lov udgør forfatningen hos radikal islam. Radikale islamister fremstår ofte som "Sufi" (helgenagtige muslimer), "Moderate" eller "Progressive" muslimer med det formål at bedrage Vesten.

Men uanset hvordan de optræder eller hvad de siger, arbejder de på at ødelægge det verdslige demokrati, og oprette Den Islamiske Stat. Denne dødelige virus strømmer gennem arterierne og venerne på Vesten med hjælp af utallige politikere, journalister, intellektuelle, akademikere, dommere og endog religiøse ledere. En økse kan ødelægge et træ med hjælp af en træskaft. På den anden side bliver Vesten hele tiden bombarderet med nyhederne om forfærdelig vold mod kvinder og minoriteter under Sharia Lov i den muslimske verden. Som resultat var den nyeste folkelige modstand mod Sharia Lov i Vesten helt uundgåelig.

Men modstanden synes at være gået i stå; det ser ud til at Sharia Lov strømningen ikke kan standses. For at besejre den, har vi brug for at kende dens styrke og svagheder. Det er en magtfuld institution med en lovarv gennem 1300 år, ubegrænsede finansielle midler, utallige organisationer og millioner af hengivne tilhængere der ledes af et listigt lederskab der er i stand til at forvandle sig og ændre strategi. Faktisk så har ledelsen en gennemført snu evne til at lære af fiasko og en yderst dygtigt udformet teologisk struktur der tillader bedrag og drab på modstandere.

Sharia Lov har modstået verdens to mægtigste krigsmaskiner og er blevet Statsforfatningen i Afghanistan og i det tidligere verdslige Irak. Dens svaghed er indholdet og hele ånden i den. Sharia Lov drejer sig ikke kun om at læse bøger, det er at følge disse. Det sætter verdslige muslimer i en stærkere og mere lovlig position mod Sharia Lov. Den canadiske Sharia Domstol der kørte i 14 år med velsignelse af canadisk lov blev fjernet mest af alt på grund af den magtfulde bevægelse fra verdslige muslimske organisationer som MCC og CCMW (Muslim Canadian Congress and Canadian Council of Muslim Women) sammen med en verdslig gruppe “International Campaign Against Sharia Court in Canada

Hvis det kunne ske i Canada kan det ske hvor som helst.

Verdslige i Vesten og humanistiske kræfter oversvømmer medierne med personlige holdninger mod Sharia Lov uden at afsløre detaljer om den. Dette giver radikal islamister muligheden og berettigelsen til at støtte Sharia ved heller ikke af komme nærmere ind på detaljerne i den. Som resultat er folk ikke i stand til at afgøre hvilken side der har ret. Ingen ønsker at blive bedraget. Når muslimer får forevist at de er blevet bedraget i islams navn vil mange af dem vende sig imod det som jeg gjorde. En af de meste magtfulde slag i Storbritannien mod radikal islam føres netop af to eks-radikale. Vesten er ikke klar over det, men en lignende bevægelse finder sted i hele den muslimske verden. Vi skal benytte beviserne til at skabe en årvågenhed i de muslimske samfund. En smule basis information fra fortiden og de nyeste Sharia bøger kan hjælpe:

  • Overhovedet i en islamisk stat kan ikke anklages, ej heller straffes for tyveri, mord, røveri, utroskab og druk (Hudood tilfælde) - Kodificeret Islamisk Lov Bind 3 # 914C og side 188 i Hedaya Hanfi manualen. Denne lov alene vender Sharia doktrinen på hovedet.

  • Udøverne af folkedrab, massevoldtægt og plyndring vil ikke blive straffet, hvis de angrer - Kodificeret Islamisk Lov Bind 1 # 13.

  • Voldtægt kræver fire mandlige muslimer som vidner hvis den skal bevises. Kvinders vidnesudsagn er ikke accepteret - Pakistan's Hudood ordinanse 7 fra 1979, tillæg 8B fra 1980. Bogstaveligt talt er voldtagne kvinder og piger i mange lande blevet straffet for Zena (fysiske forhold udenfor ægteskabet) af Sharia domstole i mangle af vidner. Ayesha Duhulowa, en bandevoldtaget pige på 13 blev stenet til døde på ordre af en Sharia Domstol.

  • Udover bestyrkelsen i undertrykkelsen af kvinder var den allerførste indflydelse af Sharia Lov opsplitningen af det muslimske samfund. Tilhængere af en imam plejede at forbande tilhængere af andre imamer og ville ikke bede for dem.

  • Ægteskab mellem tilhængere af Hanifa og Shaf'fi var forbudt.

  • Imam Shaf'fi blev tævet ihjel af tilhængere af imam Hanifa.

  • Ingen af Sharia-imamerne påstod deres love var Guds love. Det blev gjort af Kalifferne og et patriarkat der havde brug for Islams skraldespand til at lovliggøre deres anti-islamiske kontrol over og af kvinder og mennesker generelt.

  • Ingen af Sharia imamerne tillod, at deres lov blev indført som et statslov.

  • Ingen af dem sluttede sig til de strukturerne i politiske kræfter selv efter de gentagne gange blev inviteret; snarere blev hver af dem brutalt myrdet af statsmagten.

  • Sharia- imamerne skrev kun nogle få love; palads-gejstlige indførte deres egne love i imamernes navn efter disse var døde.

  • Imam Abu Hanifa blev dræbt i fængsel af Kaliffen Harun-Or-Rashid. Imama Taymiah blev også dræbt i fængsel.

  • Selv Ka'aba'en belv ikke sparet. Tilhængere af fire Sharia-imamer plejede at bede på fire prædikestole i de fire hjørne ved Ka'aba'en ved deres egen gejstlighed. Denne anti-islamiske fragmention fortsatte indtil det 17. århundrede.

Der er mange flere eksemplet. Derfor begynder bekæmpelsen af Sharia Lov med det magiske spørgsmål: "Kan du vise mig dine love?" Radikale islamister kan ikke klare dette spørgsmål.

At forandre betydningen af ordet i Koranen "Sharia" fra "Moral kodeks" til "Stats Lov" var en af de største konspirationer mod islam. I en moderne stat ligger den politiske suverænitet hos folket. Men i en Sharia stat ligger den hos Gud. Denne forræderiske og vage teori er blevet etableret med overdrevne og hypnotiske islamiske ord ladet med rå religiøs følelse. Som resultat, har myndigheden påtaget sig den formelle ejerskab til religionen. Herskerne er kun ansvarlige overfor Gud og ingen ved hvad der foregår dem imellem. Det legitimerer vold i Guds navn og man søger at behage Gud ved at dæmonisere og torturere kvinder, minoriteter og verdslige muslimer.

"Mennesket torturerer aldrig andre så gennemført og så muntert som når han gør det for at behage Gud," passer fuldkomment med radikal islam. At genere de som siger fra er endnu en succesfyldt taktik over hele verden. En muslim der kritiserer Sharia Lov vil automatisk blive en frafalden og skal myrdes ifølge Sharia Lov. Udvekslingen af tanker og holdninger er den drivende kraft bag sociale fremskridt, men selv det at komme med en anderledes ide inviterer til mord under Sharia Lov. Ikke-muslimer er ofrene, men har ingen ret til at kritisere.

I Vesten tager folk det roligt når en forbrydelse afsløres; de tror at systemet vil tage over og straffe de kriminelle. Radikale islamister begynder fra det udgangspunkt; de ved ikke kun, hvordan de skal klare sig, men har også fremgang selv efter de er blevet afsløret. Der er passende eksempler på krænkelser af menneskerettigheder og lokale love af tilhængere af Sharia Lov. Eksempler på had-fyldt tale, flerkoneri, kvindelig kønslig omskæring, "æres" drab og hustrumishandling, men knap nogen af dem straffes.

De drager fordel af det verdslige demokrati og ytringsfrihden for at være sikre selv efter de er blevet afsløret. Verdslige kræfter skal blive langt bedre til at udvikle et system der kan standse denne udvikling.


Radikale islamister indoktrinerer vor næste generation helt fra barnsben af. Når først en ung er udsat for radikale ideer, bliver ideerne næsten umulige af fjerne igen. At efterlade vore børn som i 'gæld' til radikal islam vil ødelægge vor civilisation.

Verdslig uddannelse er ikke tilstrækkelig, faren for teologiske stater og goderne ved verdslig demokrati bør også læres i skolerne. Radikal islams læseplan skal erstattes af ikke-voldelig fortolkning af islam der er pluralistisk, ikke-politisk, tolerant og går ind for kønnenes ligestilling. Ingen voldelig jihad, ingen blodsudgydelse, ingen konspiration, ingen stening til døden for utroskab og frafald, ingen amputation af lemmer for tyveri og ingen hadprædikener.

I 1000 år har islam eksisteret med fuld styrke i milliarder af muslimers hjerter fra Sind til Indonesien. Dens teologiske base og struktur er meget stærkere og mere legitim end hos radikal islam. Denne ikke-volds pluralistiske teologiske struktur hos islam er det mest effektive våben mod radikal islam. For at leve islam og beskytte vor civilisation skal vi bekæmpe institutionen Sharia Lov.

The author is director of Sharia law and former president of Muslim Canadian Congress.

http://frontpagemag.com/2010/11/03/to-stop-or-not-to-stop-sharia/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar