torsdag den 5. juni 2008

Obama som præsident og øverstkommanderende

Præsident Obama mødes med en jihaddiktator
Pat Boone

I denne lille 'beretning' har Pat Boone funderet over, hvordan et sådant møde vil udvikle sig!

"Det jeg sagde var, at jeg ville mødes med vore fjender, herunder Iran og Venezuela og Cuba og Nord Korea, uden nogen forhåndsbetingelser, men det er ikke dette samme som uden forberedelse," var ordene Barack Obama gav til ABC New's Jake Trapper i et interview i tirsdags.

"Velkommen hr. præsident, til vort land. Tillyke med Deres valgsejr. Vor ven Ahmed Yousef fra Hamas udtrykte vores fælles håb om, at De blev valgt. Vi er overbeviste om, at De er vor bedste ven i USA. Værs'go at sidde ned. Må vi tilbyde en banan?"

"Mange tak, hr. diktator, for Deres gæstfrihed. Nej tak, jeg ønsker ikke bananen - men hvorfor ler deres medhjælpere?"

"Åh, det er bare en lille intern joke. Vi jihadister har nemlig ofte sammenlignet jøderne og amerikanerne - ja faktisk alle ikke-jihadister - med 'svin og aber.' Tag det ikke alvorligt, det er blot vor humor."

Pause.

"Jamen, det er i orden, det vil jeg se bort fra. Jeg værdsætter i høj grad Deres villighed til at samtale uden nogen forhåndsbetingelser, og jeg er også forberedt på lidt smådrilleri."

"Åh nej, det er ikke drilleri. Nej, vi betragter Dem og alle som Jer - som ikke vil erkende at vi er Hellige i Allahs øjne og har fået til opgave at omvende resten af verden til vor tro - som undermennesker og ikke værdige til dette liv. Medmindre I ophører med Jeres dumme blasfemiske forestillinger om Jesus og en hebraisk Gud, og knæler ned for Allah som vi kender ham. Måske vil De hellere have nogle majskolber og madaffald?"

Endnu en pause.

"Uhm hr. diktator, jeg tror ikke De er klar over, at de fornærmer præsidenten for USA!" (undertrykt latter fra værelsets tilstedeværende)

"Jo, selvfølgelig. Sig mig engang - De forekommer yngre, end vi forestillede os - hvor længe har De været senator, før De blev præsident?"

"Et par år. Hvorfor?"

"Åh ikke for noget! (smilende) Og nu er De øverstkommanderende for Amerikas væbnede styrker?"

Ja, det er jeg ...." (latter og muntert bifald høres)

"Og så har De aldrig været indkaldt til militæret?"

"Åh, nej men......"(mere latter høres)

"Nu ved De, hvorfor vi inderligt håbede at de amerikanske svin og aber ville vælge Dem,! Allah være lovet! Det overgår alt det vi håbede på. Vi ville have været tilfredse med en kvinde, men sandelig ikke den Vietnam veteran af et krigsforbrydersvin til McCain. De, derimod kan vi bruge i vor sag til fuldkommenhed."

Her kan fornemmes en rømmen.

"Hr. diktator, det ser ud til at De mener min mangel på erfaring i militæret og udenrigspolitik gør mig mindre kvalificeret til at lede Amerika i disse svære tider. Men lad mig minde Dem om, jeg blev valgt hovedsageligt på grund af min løfte om at bringe 'forandring.' Jeg overbeviste vore vælgere, hovedsagelig venstreorienterede unge og intellektuelle og de mennesker der var vrede over George Bush's plyndringstogter i Afghanistan og Irak, at jeg kunne 'forandre' hele den måde vi ledere behandler vore fælles problemer. Vi har ikke behov for at være krigsførende længere; vi kan løse alle disse problemstillinger ved at sætte os ned overfor hinanden og tale dem grundigt igennem .... Nej, tak - jeg har sagt engang, jeg ikke ønsker en banan." (hysteriske latterudbrud og klappen på lårene)

"De bedes undskylde mine medarbejdere, hr. Oinkbama...er. Vi nyder i den grad deres ideer. Vi er ved at udvikle atomvåben, med det eneste formål at udslette Israel, disse svin og aber, fra Jordens overflade - og så tror De, at De kan få os til at ændre mening ved at udveksle ideer med os. Vi leverer våben og ammunition til vore jihadiske brødre og oplærer dem i at dræbe Jeres soldater i Irak og alle andre steder. Vi indoktrinerer vore børn til at spænde bombebælter om livet og dræbe amerikanerne og jøderne hvor som helt, da de så vil få en evig belønning i Himmelen for deres martyrdød - og så kommer De her og tror de kan overtale os til at standse vor hellige mission,. Det er da bare så grinagtigt, for at sige det mildt." (højlydt bifald og latter)

"Hr. diktator, uh.....jeg er virkelig skuffet, ja overrasket, over Deres holdning. Er De fuldstændig ligeglad med hvad resten af verden tænker om Dem? Ville De ikke meget hellere være med til at udarbejde en plan hvor vore folk kan bo i fred og harmoni og fælles anerkendelse?"

Nu pludselig alvorlig.

"Hr Obama, vi er fuldstændig ligeglade med hvad den 'Verden' De beskriver mener om os. Det eneste der bekymrer os er, hvad Allah tænker om os. I de Hellige Skrifter, som vi forstår dem, da gør vi blot hans vilje og udfører hans kommandoer mens vi slagter og udrydder de vantro - og det indbefatter så sandelig også Dem og Deres respektløse hustru og Deres smågrise til døtre!"

Præsident Obama nu vred og dybrød i ansigtet:

"Hr diktator jeg vil ikke finde mig i den slags tale fra Deres side, eller fra nogen andens. De kan vælge ikke at have respekt for mig og også det land der har valgt mig, men De skal ikke tale om min hustru og døtre på den måde!"

"Nå ikke? Og hvad vil De gøre ved det, præsident Orangutan? Indsætte Deres tropper? Værs'god min assistent kan oplyse nummeret til dem. Kald dog svinene sammen og erfar så hvad de vil gøre. Bombe os? Invadere vort land? Tag Dem sammen!

"Der er hundreder af millioner som os, og vi længses efter martyrdøden, efter Harmageddon, for det De kalder 'Den tredje Verdenskrig,' civilisationens endeligt. Vi ønsker inderligt, at hele dette ækle Sataniske samfund skal ødelægges. Så vil der for de trofaste jihadkrigere blive givet adgang til Himmelen og vi vil få vore 72 jomfruer hver, og vi vil blive æret i al evighed! De som aldrig har bæret uniform eller våben, hvorfor tror De kan charmere Dem til vor gode viljer og overbevise os om at 'forandre' vores hellige mission? De tror De kan true mig og mit folk, De er et slurpende svin! (vred, gående frem og tilbage med hænderne i lommerne.)

"Åh hr. diktator jeg må hellere forlade dette sted. Jeg må erkende jeg har fejlbedømt Dem og det De står for. Nu ved jeg, hvordan præsident Carter havde det da han erkendte at 'Sovjetunionen løj overfor ham!' Nu vil jeg tage Deres svar tilbage til Kongressen og amerikanerne... nej jeg må hellere overveje det. Det kan være de fortryder ....nå men tak fordi de brugte tid på mig.

Og for sidste gang, jeg vil ikke have en banan. Farvel."

http://worldnetdaily.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=65128

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pat Boone var det ikke crooneren fra 50'-60'erne med hittet Love Letters in the Sand? Dette er ikke et Love Letter, jo for en bedre fremtid for Amerika. Humoristisk lille beretning eller et skrækscenarium? Jo mere man hører om denne uerfarne Obama, og nu Hillary der nærmest går i spagat, og skriver Love Letters for at blive vp des mere er sådanne tanker velkomne.

Olsen sagde ...

Lige netop. Mine storesøstre var vist forelskede i denne charmetrold. Der følger snart et indlæg med et andet dameikon, Chuck Norris, hvor han også går i kødet på Obama, med verbale karateslag. Så hold øje.

Related Posts with Thumbnails