tirsdag den 19. april 2016

Trumps nye stil

The Don af en ny gylden tid



Donald Trumps tale ved the Republican Gala torsdag gik i en noget anden retning.

Trump brugte det meste at tiden til at tale om noget hans modstandere ikke kan.

Han har haft løsningen på store forretningsudfordringer og problemer ved at tale med de rigtige mennesker og lære af den rigtig teknologi, og formidle sine argumenter foran de som har myndighed og magt.

Samtidig kom han med forbløffende detaljer om den vision han har.


Hvem overvejede det fornuftige i at købe rettighederne til en fragtmandscentral ved en jernbane, eller rive et hotel ned til det stod med jernbjælkerne fra 1909 samtidig med at den historiske festsal, midt i hotellet, blev bevaret, eller for den sags skyld overtage et enormt byggeprojekt som regeringen havde i den grad forkludret og få det færdigt til tiden og til en pris under budgettet.

Der var ingen ad hominem angreb - udover et unødvendigt på Jeb, og han nævnte slet ikkeTed Cruz. Vi kunne sige at han ikke nedværdigede sig til at nævne Cruz.

Budskabet stod krystalklart. Her er jeg så i min hjemby i et kæmpehotel jeg har bygget, jeg er afslappet, munter, charmerende - og jeg fortæller jeg hvem jeg er. En rigtig problemløser for Amerikas kæmpe udfordringer. The Don af en ny æra.
Billedresultat for donald trump at republican gala

Jeg vil ikke vædde om han vil, men fortsætter han af denne sti, så vinder han nomineringen og kan tørre gulv med Hillary til november.

Eller med Bernie.

Richard F. Miniter is the author of The Things I Want Most, Random House, BDD See it Here. He lives and writes in the colonial era hamlet of Stone Ridge, New York, blogs here and can also be reached at miniterhome@gmail.com

http://www.americanthinker.com/blog/2016/04/the_don_of_a_new_golden_age.html#ixzz45zUfeqSE

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails