tirsdag den 11. september 2012

9/11 - Hvad vi ikke har lært!

Alle de forkerte lektioner af  9/11

MICHELLE MALKIN                                                     

Lærer dine børn det rigtige om 9/11?

Elleve år efter Osama bin Ladens håndlangere myrdede tusinder af uskyldige på amerikansk jord, er alt for mange børn blevet ske-madet med den tynde vælling af progressiv politisk korrekthed,  fremfor sandhedens barske modgift.

“Kend din fjende, sæt navn på din fjende” er et 9/11 budskab der ikke er blevet hævdet. Vor indvandrings- og interne sikkerhedspolitikker nægter at udpege jihadi tilhængere ved vor konsulater i udlandet og ved vore grænser. Vore militære ledere nægter af fjerne dem fra vore uniformeredes rækker - indtil det er for sent (husk Fort Hood Massakren).

J-ordet er ugleset i Obama efterretningscirklerne, og udtrykket “islamisk ekstremisme” blev fjernet fra U.S. Nationale sikkerhedsdokument sidste år.

På lignende vis nægter alt for mange lærere at udstille og fortælle, hvem ugerningsmændene den 9/11 var, og hvem deres arvinger er i dag. Min egen datter var 1 år gammel den dag da Twin Towers kollapsede, Pentagon brød i flammer og Shanksville, Pennsylvania blev indviet jord for de tapre passagerer på United Flight 93.
 
Vraget af United Flight 93 på marken i Pennsylvania
I anden klasse læste hendes lærere hjerterørende beretninger om fred og diversitet for at ære de døde 9/11. De hvidvaskede Osama bin Laden, militant Islam og de århundredgamle -jihad formaninger ud af pensum. Tilsyneladende var de unge ikke klar til at lære den mest basale information om de onde mesterhjerner bag islamisk terrorisme.

Mary Beth Hicks, forfatter til den nye bog “Lad ikke børnene drikke Kool-Aid” henviser til en gennemgang, anmeldelse, af 10 meget brugte lærebøger, hvor koncepterne med Jihad og Sharia enten er udvandet eller helt fraværende. Disse eksperter i børn har besluttet at i forskolen er det for tidligt at dykke ned i detaljer om det selvmorderiske angreb af Allahs Sharia hævnende soldater mod det frihedselskende Vesten.


Dog kan mange af de samme ‘beskyttere’ af de ‘skrøbelige’ grundskoleelever bare ikke vente med at undervise dem i alle brugen af kondomer, transkønnet påklædning og stofafhængigheder.

Vi tog vores datter ud af et hængdedynd af akademisk og moralsk relativisme, og fandt en virkelighedsbaseret, krævende friskole, hvor lærerne nægter at sukre kendsgerningerne ind med ubelejlige kendsgerninger og ‘historier.’ Mange af eleverne er børn af soldater og tjenestegørende mænd og kvinder der - inspireret af heltene 9/11 - frivilligt har anvendt tid og så mere tid på at dræbe de ødelægger af ‘The American Dream’ i udlandet før de kan dræbe os her.

Der er ingen bedre metode til at slå budskabet “Friheden er ikke gratis” fast, end at lade dine børn gå til skoler med andre børn, hvis fædre og mødre er udstationeret i årevis - som ikke kan komme til fødsler og fødselsdagsselskaber, foldboldtræning og taler, Juleoptog og Uafhængighedsdagens fyrværkeri.

Men i stedet for en utilsløret stolthed over vore væbnede styrker, da indoktrinerer undervisere i social retfærdighed i vore High Schools og universiteter over hele landet de amerikanske studerende til at betragte vore frivillige væbnede styrker som ofre, uhyrer og pant i en venstreorienteret “social kamp.”

Et årti efter 9/11 angrebene gennemsyrer ‘Giv Amerika Skylden’ indstillingen stadig klasseværelserne og kulturen. Et særligt 9/11 pensum der er distribueret i skoler i New Jersey rådgiver lærerne om at “undgå grafiske detaljer eller dramatisere ødelæggelsen” påført af 9/11 terroristerne og i stedet fokusere grundskolelevernes opmærksomhed på den bredere definition af “intolerance” og “skadebringende ord."

Ikke som nogen overraskelse: Jihadist ytringer såsom “Slå Jøderne ihjel!” “Allahu Akbar!” og “Halshug de som krænker Islam” er ikke blandt de “skadebringende ord” der studeres.

Mellemskoleelever ledes til at “analysere diversitet og fordomme i U.S. historien,” Og gymnasieelever bliver undervist i “Maslows Behovshierarki” - poppsykologiske tomme hule fraser benyttes til at undskylde jihadisternes opførsel baseret på deres formodede lave selvværd og undertrykte status ved “Europæisk kolonialisme.”

Kan det da undre at en ny meningsundersøgelse udgivet i denne uge viser at amerikanerne i dag “generelt er mere villige til at tro, at U.S. politikken i Mellemøsten kunne have motiveret til 9/11 angrebene mod New York og Pentagon,” ifølge Reuters.

For at gøre det hele endnu mere dystert har vi nu en ‘forsoner’ som øverste leder der kort efter jihadist-angrebene for et årti siden skrev at “selve essensen ved denne tragedie” stammer “fra en fundamental fravær af empati fra angribernes side: En manglende evne til at forestille sig, eller forbinde sig med, menneskeheden og andres lidelser.” Et “klima” af fattigdom og uvidenhed” var årsagen til angrebene prædikede den daværende Illinois Senator Barack Obama.

Pyt være med Ivy League og Oxford uddannelser, de olierige og middelklasse status hos legioner af al-Queda planlæggere og udøvere. 
 


9/11 var en overlagt, fuldt bevidst, omhyggeligt planlagt ondsindet handling i den langvarige krig mod Vesten af Koran-inspirerede Allah Soldater over hele verden. De hadede os før George W. Bush blev præsident. De hadede os før Israel blev oprettet. Og hævnerne af ‘den evige vredes relgion’ vil blive ved med at hade os uanset, hvor meget vi forsøger at formilde dem.

Problemet her efter 9/11 er ikke om vi vil glemme. Problemet er: Vil vi nogensinde tage ved lære?
  
FamilySecurityMatters.org Contributing Editor Michelle Malkin is the author of Culture of Corruption: Obama and his Team of Tax Cheats, Crooks & Cronies (Regnery 2009). Her e-mail address is malkinblog@gmail.com.
                       
                       
   

Read more: Family Security Matters http://www.familysecuritymatters.org/publications/detail/all-the-wrong-911-lessons-2?f=must_r

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails