tirsdag den 24. januar 2012

Prisen for at være vegetar

Gudinden Nigella Lawson -  og se godt ud

Bernie Planck

Tilbage i 1977 da jeg bestyrede min fars smykke og juvelbutik (se min artikel Hot Glue Guns and King of the World) ansatte jeg en ung mand til at reparere smykker for mine kunder. Han var aldeles glimrende, knalddygtig og hårdtarbejdende -  i de to første år.

Men så besluttede han at gå på denne strenge vegetar diæt (ingen æg eller mælkeprodukter). Efter et stykke tid tabte han koncentrationen, dygtigheden, udholdenheden og besvimede af og til. Da han begyndte at ryste på hænderne måtte jeg fritstille ham.

Jeg vil være meget betænkelig, forsigtig ved at ansætte en nidkær vegetar igen.

Hvilket fik mig til at tænke på denne email, jeg modtog fra min ven og Constant læser B.W. (Jeg opdaterede mailen med de korrekte aldersgengivelser).

Photo Credit: Daily Mail

Denne kvinde er 52.
Det er TV sundhedsguruen Gillian McKeith, der rådgiver om, og går ind for en holistisk tilgang til ernæring, går ind for motion, en vegetar diæt med organiske frugter og grøntsager. Hun anbefaler afgiftningsdiæter, tarmskylninger og vitamintilskud.

Photo Credit: Family Affairs and other matters

Denne kvinde er  52.
Hun hedder Nigella Lawson....en TV kok, der spiser kød, smør og desserter ....og så skyller hun det hele ned med vin!

I Rest My Case.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Mums!!!

Related Posts with Thumbnails