søndag den 25. august 2013

Sortes ægte undertrykkere

Bernie Planck


I min artikel Black on Asian Crimes beskrev jeg, hvordan sortes angreb mod asiater har mere at gøre med vrede og sort racisme, end blot forbrydelser. Som svar efterlod læser BlackXMessiah fra UK følgende kommentar:


Hvad med den racisme sorte er udsat for fra asiatier i Asien, i Kina, Korea og Japan for eksempel? Der laver man racistiske reklamer der kan svare til racismen fra et typisk KKK medlem (Ku Klux Klan.)


Jeg svarede: “De asiatiske reklamer skader ikke nogen. Sorte racister skader på den anden side rent fysisk og rammer asiater. Der er en stor forskel.”

BlackXMessiah modargumenterde med:


Selvfølgelig ikke rent fysisk, men det gør psykologisk ondt på et folk der er blevet undertrykt og dehumaniseret i næsten 400 år. Det giver sorte (som mig selv) et had, og at man bliver fjendtligt indstillet overfor asiatiske folk. Det er da mærkeligt, at i min 28 år her på jorden har jeg mødt flere racistiske asiater end nogen anden race, selv hvide! (Du ved det folk som gjorde mine forfædre til slaver). Det er derfor du kan opleve denne fjendtlighed fra sorte overfor asisater der hader alle med “mørk hud.” Så selvfølgelig vokser sorte op med ikke at kunne lide asiater. Det had avler vold.”


Jeg er fuldstændig ligeglad med om asiater hader sorte. Berbere der hader arabere og vice-versa. Kinesere hader japanerne og vice-versa. Meget lyshudede sorte hader de mere mørke og vice-versa. Hinduer hader muslimer, og muslimer hader alt og alle. Og hvad så? Pointen i min artikel var ikke at sorte hader asiater, men snarere at sorte er mere racistiske end hvide.


Og selve humlen ved den pointe er, at hvis sorte ønsker at få succes i dette land, så må de holde inde med fremholde den myte, at det som holder sorte tilbage i dette land er hvides racisme.


Photo Credit: Citizen Warrior
BlackXMessiah aner ikke, hvem der er hans virkelige undertrykkere, og stadig er det: Muslimerne. Det var muslimer der købte og solgte sorte slaver i i løbet af 1400 år bidrog til at over 100 millioner sorte døde. Flertallet af sorte der blev sendt til USA overlevede, fik familier og deres efterkommere er i live i dag. Meget få efterkommere af sorte der blev sendt til Mellemøsten  til muslimske slaveejere overlevede. Islam and Slavery.


BlackXMessiah, du er i live i dag, fordi det var hvide kristne der slaveholdt dine forfædre. Var dine forfædre blevet sendt til Saudiarabien, Sudan eller noget andet muslimsk land, så ville du i dag være slave, eller mere sandsynligt slet ikke eksistere.


Lær din historie og vid så hvem dine ægte undertrykkere er. Glem de 400 år og overvej i stedet de 1400 år med brutalt slaveri som dit folk måtte udholde under Islam.
Hold inde med at hade de forkerte.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails