onsdag den 22. januar 2014

13 ting et barn ikke bør udsættes for

Bernie Planck


Jeg opfostrede engang mus. Tusinder af mus. Det var sådan set ret tilfældigt. (Se denne på synopsis: http://synopsis-olsen.blogspot.dk/2010/12/frers-mngde.html)


Det var min yngste søns fødselsdag og min hustru og jeg var i dyrehandlen da han fik øje på tre små mus i et bur og plagede os om den. Vi købte dem og erfarede så en uge senere at den ene var gravid. For at hindre at de andre mus skulle æde de helt små, lagde jeg moderen i et særligt bur. I løbet af et par uger var der 8 lyserøde, pelsløse små mus. Hver anden måned derefter fik disse babyer så deres egne unger.


I løbet af et år, og dusinvis af bur, og der var næsten 1000 mus. Da der var gået to år blev der født cirka 50 små mus om dagen. En dyrehandel købte mit overskud i bytte for foder. I det beskyttede miljø jeg gav dem så gik det hurtigt med at have for mange mus. I naturen skal mus producere så mange mus som muligt, og så ofte som muligt.


Der var engang, hvor menneskeheden havde brug for at være ‘frugtbare og mangfoldiggøre sig.’ Men med de moderne lægemidler og teknologi, og uden nogen rovdyr vi skal frygte, så har vi ikke brug for at avle som mus. At være civiliserede kræver at vi har nok babyer til at vor art kan bevares og ikke flere.
 
Photo Credit: Cassandra Parkin


At have 54 børn som Bin Ladens far havde, er ikke alene moralsk forkert, det burde straffes som en forbrydelse. Verden har ikke brug for 10 børn per par. Sørgeligt hvis idioter bliver ved med at få mange børn, hvis kloge får færre - ja så vil Idiotkratiet virkelig blive en virkelighed.


Med færre børn kan du opfostre mennesker der er omsorgsfulde, venlige, rare sjæle der respekterer menneskelivet og kan bidrage til civilisationen i stedet for at udnytte den. Her følger så en liste med 13 ting du ikke bør udsætte dit barn for.


  1. Lad være med at give flaskemælk. Medmindre du har smitsom tuberkulose, HIV eller en lignende sygdom der kan overføres til dit barn eller der er problemer med dine brystvorter. Udover de gavnlige virkninger er der det helt særlige bånd der kun, og jeg understreger kun kommer af at give bryst. Se min artikel 13 Reasons to Breastfeed.
  2. Fjern ikke dit barns sut. Han eller hun vil standse med at bruge den når tiden er den rigtige. Hvornår er det så? Når de selv afgør det. Se min artikel Let your kids have the Pacifier.
  3. Tving ikke dit barn til at blive klippet, hvis det betyder masser af gråd. Se min artikel My Toddler Gets Hysterical When He Has His Hair Cut. What Can I Do?
  4. Slå ikke dit barn. Ingen undtagelser. Bevis på at det at slå skulle fungere er der ikke, snarere gør det dit barn mere voldeligt når det vokser op. Se min artikel Young Children Should never be spanked.
  5. Kald ikke dit barn en kæmpe idiot. Reserver den talemåde til det vokser og evt. bliver venstreorienteret. Se min artikel Liberals Are Just Like Muslims.
  6. Lad ikke dit barn sove i en vugge. Dit barn hører til i din seng, sammen med dig. Intet menneske vil være så dum at lade hundehvalpe sove for sig selv adskilt fra moderen, så hvorfor gør vi det med vore egne babyer? Børn dør med op til 50-60% strørre hyppighed i en vugge, end sammen med dets forældre; se min artikel Because that is how my parents did it.
  7. Lad ikke dit barn græde i en uendelighed. Hvis barnet ikke er våd, varm, tørstig eller sulten så giv dog barnet den forbandede sut; se punkt 2 foroven. At lade barnet græde og græde giver ingen mening; se min artikel Hvordan man ikke lærer sit barn at tale.
  8. Efterlad ikke dit barn i dagpleje, hvis du kan blive fri. Hvad fejler dine bedsteforældre eller andre slægtninge?
  9. Lad være med at lade dit barn få vegetarmand. Det er usundt grænsende til det kriminelle. Se min artikel Nigella Lawson og et godt udseende.
  10. Giv ikke dit barn et skørt navn, der vil resultere i det vil blive drillet. F.eks, Adolf Hitler, eller et navn der vil gøre ham flov, giv ham for eksempel ikke navnet Dick, hvis dit efternavn er Licker; eller giv hende et kugleskørt navn som Latrina, det vil virkelig være en hindring for de fleste børn når de skal have succes på arbejdsmarkedet. Se min article Call Me Bob.
  11. Køb ikke en stor hund til dit barn. Tusinder af børn er blevet lemlæstet af familiehunden. Se min artikel If a dog kills your child- it`s your fault.
  12. Benytte ikke ordet NEJ for meget. Hvis du siger Nej til dit barn mere end en gang om ugen sådan cirka så har du unødvendigt meget skrammel hjemme. Se min artikel Saying NO to Your Children.
  13. Hold ikke dit barn vågen om dagen blot for at du kan få noget søvn om natten. Lad dit barn sove. Se min artikel Does My Toddler Have A Sleep Problem?



Jeg har udeladt instruktioner som ‘Lad ikke dit barn lege med knive’ og ‘Lad ikke dit barn gifte sig med en muslim’ fordi det er så åbenbart farligt, så hvem ved ikke det?

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails