lørdag den 24. september 2011

Mus og mænd og sex

Det muslimske begær efter små piger

Bernie Planck

I min artikel Løver og Tigre og Bjørne og Mig skrev jeg, at jeg tidligt i 1990’erne havde mus som hobby, og på et tidspunkt havde jeg flere end 1000 af disse små slynger i mit hjem.

Efter i årevis at have studeret mus kom jeg til den konklusion, at mennesker, hvis de ikke er hæmmet af lov og moral handler meget som mus.

Overvej følgende: Hvis jeg sætter en hanmus ind i et bur fyldt med hunmus vil han kopulere som en sindssyg i nogle få dage og have sex mere end 100 gange. Som dagene så går vil han dyrke mindre sex, indtil han helt holder op. Hvis jeg så sætter ham i et nyt bur fyldt med andre hunmus vil han igen kopulere som en galning, indtil han bliver træt af de samme hunmus og holder helt op. Hvis jeg gentager dette, så fortsætter han til han dør.

Dette er meget lig, hvordan primitive mænd handler. Til en begyndelse kopulerer de som vanvittige indtil den samme kvinde keder dem. Men sæt ham imidlertid nær en ny kvinde, og uden for lov og moralnorm eller konsekvenser, og han går igang med at kopulere vildt.

Hvis jeg sætter min hanmus i et bur med unge, og ældre hunmus vil han kopulere med de yngste første. Hvis hunmusene er meget unge, kan hans seksuelle energi være så topmålt voldsomt at de stakkels unge hunmus kan dø af det. Jeg tror, at i fraværet af lov og moral, da er mænd ikke meget anderledes end hanmus. Jeg tror det kan være med til at forklare, hvorfor muslimske samfund ikke alene samtykker i, men opmuntrer mænd til at gifte sig med purunge piger (1)

 
En førende muslimsk organisation i Indonesien fastslår at piger kan blive gift uanset alder.
Photo Credit: Bare Naked Islam

Sex med meget unge piger i civiliserede lande er umoralsk og ulovligt. I Islam betragtes det som helt i orden og meget smart, moralsk  i orden og lovligt.


Det jødisk-kristne bidrag til morallæren er, at den ikke sidestiller os med dyrene. Sørgeligt nok tillader Islam mennesker at opføre sig som dyr.

Note

I mange islamiske lande, er barneægteskaber almindelige. Piger der ikke er i puberteten bliver tvangsgiftet med ældre personer (sommetider i 50’erne eller ældre) af forskellige personlige pengemæssige årsager hos pigens forældre. Pædofile islamiske ægteskaber er mest udbredt i Pakistan og Afghanistan fulgt af andre lande i Mellemøsten og Banlgladesh. Denne praksis kan også være mindre gængs i andre muslimske samfund og er i bekymrende stigning blandt de voksende muslimske befolkninger i mange lande i Vesten, såsom United Kingdom og United States.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails