onsdag den 3. april 2013

Reklamer og det virkelige liv -alkohol

Forskellen på reklamer og så livet



Bernie Planck

I min artikel Reklamer snyder - men så meget (her på synopsis) påpegede jeg forskellen mellem reklamer og virkeligheden:


Jeg var yderst heldig da jeg som purung knægt på 13 år (se min article Beer will turn Men into Women) fik en rædselsfuld kvalmende erfaring med alkohol der for evigt har gjort, at jeg ikke rører spiritus. Jeg tror vi burde give en lignende oplevelse til alle unge før de kommer i gymnasiet for at de skal blive så syge af alkohol at de aldrig rør skidtet igen.

Naturligvis ville jeg ønske vi kunne gøre noget lignende med vore unge medborgere der ville få dem til foragte Islam således at de aldrig ved en fejl konverterede til den onde og farlige kult.

Faktisk er der noget der ville få dem til at se Islam som den brutale, onde barbariske, tilbagestående, primitive, kvindehadende, intolerante, hadfyldte ideologi som den er: Intelligens.

Enhver med blot en gennemsnitsintelligens og tid til at læse Koranen ville øjeblikkeligt kunne se Islam som jeg gør.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails