tirsdag den 14. juli 2009

Lystne blikke fra verdens ledere

Verdens lystne blikke

Lad os fortælle vor præsident at han skal holde op med at glo på fremmede kvinder. Vi har ikke brug for endnu en Bill Clinton. Eller Mark Sanford.

Frank J. Fleming

Her er et foto af præsident Obama sammen med den franske præsident Nicolas Sarkozy mens de stirrer intenst på en piges bagdel, og som en kristen borgerlig er jeg direkte oprørt.

Hvad i alverden lever Obama så tæt på en franskmand? Aner han ikke hvor han er henne? Jeg har hørt at de er fyldt med sygdomme. Har Obama ingen situationsfornemmelse?

Så er der de der begærlige blikke på tilfældige kvinder. Det er jo en skandale! Helt forkastelig! Faktisk er det et udtryk for alt hvad der er galt, - med det hele. Det siger jeg ikke kun, fordi jeg ikke kan lide Obama; jeg ville blive ligeså oprørt hvis det var George W. Bush der blev opdaget i samme disciplin, og også hvis han var Demokrat.

Først og fremmest har præsident Obama bragt skam og vanære over vort land. Nu kan alle betragte Amerika som en forsamling af bizarre perverse personer. Det vil være vand på saudiernes mølle, "se her, det er derfor vi iklæder vore kvinder masser af tøj så de ligner klodsede ninjaer: Vi vil bare ikke have at Jeres skøre præsident savler over dem!" Tilmed har jeg hørt rygter om, at hun var mindreårig. Så han er sandsynligvis også pædofil. Andre lande skal ikke få lov til at sende deres børn hertil længe. Her forsvandt det der med at "andre lande elsker ham." Nu er han blot den liderlige skøre præsident.

Ydermere ligner han et fjols i sammenligning med Sarkozy. Sarkoay står der så rolig og reserveret med et rigtig smøret slesk udtryk, så man får lyst til at tørre ham en. Det ser ud som om han er vant til at tjekke alle damerne, og det hele tiden. Med Barack Obama er det helt tydeligt, at hans mangel på erfaring er udstillet. Han ser ud som om han aldrig har set en kvinde før og er ved at dåne af overraskelse. Munden står åben og det er lige før han knap kan holde ordene tilbage, "Halløj, sikken nogle flotte sko!" (på amerikansk booty - udstyr)

Vent lige lidt, er det racistisk? Hvide siger "udstyr" ikke sandt? Jeg ved det ikke for jeg kender ingen hvide. Det er derfor det er så svært at skrive om Obama. Jeg er allerede holdt op med at bruge udtrykket "abeagtig" ('monkey business' - en til overmål kedsommelig optræden -synopsis kommentar) fra den gamle Mike Myers SNL sketch, fordi jeg ved at der er nogen der vil kunne misforstå det.

Under alle omstændigheder så kender jeg godt Jer umolaske personer der ikke har nogen problemer med det ulækre perverse og som nu sandsynligvis vil sige, at det betyder da intet, men hvis det passer hvorfor er MSM så i fuld galop med at forsvare den udvalgte Ene? ABC analyserede filmen og konkluderede at han blot holdt øje med at hun kunne klare trappetrinnet, og da bagdelen jo indeholder muskler der benyttes til formålet holdt han blot øje med den. Der er ingen tvivl om at Obama aldrig ville kunne se på en anden kvinde, for hvis han læser aviser så ved han, at hans hustru er den smukkeste kvinde på kloden. Hvorfor skulle han så stirre på en anden kvindes bagdel, når han kan stirre på Michelles arme? Konkulisonen må være, at hvis de venstreorienterede medier forsøger at nedtone at Obama gloede på en anden kvindes røv, så kan det kun bevise at de erkender at det ville være en skandale der kunne være med til at sænke han præsidentskab. Uheldigvis for dem er er endnu et foto af ham og Sarkozy der kontrollerer en kvinde mens hun bukker sig fremover.

Han er altså en serie- bagdels-betragter! Kan du egentlig nævne noget, som Obama faktisk har opnået når han var udenlands? -Det gør jeg heller ikke. - Så vidt vi ved rejser han kun udenlands for at stirre på kvinder. Han er ligesom Guvernør Sanford, men med et stort rejsebudget. Jeg tror at Sarkozy er dårligt selskab. Jeg ville ikke lade Obama hænge ud med ham længere. I det mindste burde vi sende Dick Cheney som oppasser næste gang: Alle er jo bange for ham.

Hvis vi lader det fortsætte ender Obama, som en anden Bill Clinton. Ham kunne vi slet ikke kontrollere når han var udenlands. Da måtte vi forsyne rangspersonerne han var på besøg hos med spray flasker så de kunne afkøle Clinton når han begyndte at lave parringsbevægelser op ad deres ben som en anden hund. Kan du også huske, hvordan situationen var dengang den liderbuk havde ansvaret? Terrorangreb på stribe, seks forskellige atomangrebsforsøg, et par fremmede invasioner og et zombie angreb ...selv om jeg vist har har blandet nogle ting sammen på grund af for meget videospil og masser af film om 90'erne. På det seneste har jeg også lidt af nogle alvorlige blackouts, så det er blevet langt sværere at huske om jeg nu har taget min medicin.

Uanset hvad, så har vi ikke brug for endnu en skør pervers præsident. Vore fjender vil jo kunne udnytte det til egen fordel.

"Vi har brug for hurtigt at kunne slå til mod Nordkoreas atomkapacitet førend.....Åh nej, se nu det 'udstyr'! ...Hvad var det jeg snakkede om?"

Så skriv et brev til Barack O'bagdelskigger og gør ham opmærksom på at det er uacceptabelt. Vær høflig - lad være med at benytte bandeord. Vi skal jo have nogen moralske standarder i dette land, hvis vi ikke skal kollapse i anarki og være fuldstændig uforberedte på det næste zombieangreb.

Jeg er også helt sikker på at det at kontrollere kvinders bagdele er ubibelsk. Jeg er dog ikke sikker, på hvor det står. Det kan jo være en af de der undtagelser (amendments) Gud har vedtaget.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails