onsdag den 12. oktober 2011

Småbørn, hunde og politikere

Min hund lemlæstede seks ulovlige indvandrere der var iført Obama t-shirts

Bernie Planck

Mange af mine læsere er klar over at jeg har skrevet en del artikler der advarer forældre med små børn mod en hund som kæledyr, hvis denne er større end deres barn. 

Nogle af mine læsere formoder derfor at jeg ikke bryder mig om hunde. Snarere tværtimod - jeg elsker hunde - bare de ikke er sammen med små børn. 

Men jeg må indrømme, at jeg har en modbydelig hund ved navn Teabag, som der har været noget skriveri på email om. Her er mit svar på en email.

"Svar på email vedrørende min hund"

Vær opmærksom på - at jeg er dødtræt af at modtage spørgsmål om min hund der lemlæstede seks ulovlige indvandrere der var iført Obama T-shirts, fire Demokrater der var iført Pelosi T-shirts, to rappere, ni teenagere med hængerøvsbukser, otte toldere der talte elendigt engelsk, tre personer der brændte flag af, og en pakistansk taxi chauffør.
Forstå det nu......hunden er IKKE til salg!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails