fredag den 10. februar 2012

Muslimsk modargumentation!

Modargumentation som muslim

Bernie Planck

Når jeg skriver at Islam nu, i dag, i vor tid, lige nu og her, er en barsk, slavegørende, vild, voldelig, primitiv, anti-semitisk, rå, uciviliseret, kvindehadende og barbarisk kult så følger det uundgåelige svar fra muslimer og deres apologeter, at det er en tåbelig non sequitur. (fejlslutning).

For eksempel da jeg fortalte, at slaveri stadig praktiseres i muslimske lande i dag, er det typiske svar, “Men der var slaveri i USA for 150 år siden.”

Når man fortæller at kristne i dag forfølges og dræbes i muslimske lande, er det typiske svar, “Hallo, husk lige på Korstogene for tusind år siden, ikke?”


Warrior's Return
Mohammed RACIM


Her for leden så jeg denne konversation blandt mine læsere i forbindelse med min artikel
The Most Offensive Muslim Jokes Ever:

hdsghds (fra Melbourne, Australien): "disse er helt ved siden af."
Tom (fra London, UK): "Javist, ligesom den mening at Islam er en Fredens Religion. Fejl.”Omar (fra Hicksville, NY): "ligesom den mening af de fleste hvide ikke er racister. Fejl.”

Jeg gav Omar dette svar:
Omar, hvad har hvide og racisme at gøre med den kendsgerning at Islam er en religionskrig? Er det således du retfærdiggør den kendsgerning af Islam er en voldelig, vild, barbarisk kult ved at fremføre en non sequitur? Og forresten, så går 100% af hvide ikke rundt i verden og mumler, “Vi er ikke racister, vi er ikke racister....” Imidlertid går muslimer over hele verden rundt og insisterer på at Islam er Fredens Religion, hvilket jo helt åbenbart er en gennemført løgn.

Og sådan fortsætter det. Hvis jeg fortalte om nogle af de nuværende islamiske massakrer da vil muslimer tilbyde, som plaster på skaden, en kristen vildskab som fandt sted i året 1520. Se det i øjnene Ahmed, din religion som den er praktiseret i dag er ligesom i år 632. Muslimerne har brug for en Reformation for at blive civiliserede. Ved at pege på fortidens kristne og jødiske barbariske handlinger se det undskylder ikke de nuværende islamiske ditto.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails