fredag den 4. maj 2012

"Nazismen betyder Fred!"


Bernie Planck

På fotoet herunder ser vi den britiske premierminister Neville Chamberlain der lander i Heston den 30. september 1938 efter sit møde med Hitler i München. I hånden holder han fredsaftalen mellem Storbritannien og Tyskland. Chamberlain var opstemt da han erklærede. “Nazismen betyder fred.” 

 
Photo Credit: Wikipedia


Jeg får ofte kommentater fra læsere der lyder som følger: “Bernie, du er dog et skrækkeligt menneske med stor intolerance og en skaber af frygt.”

Disse stakkels kommenterende idioter er skrupforvirrede. Grunden til at Nazismen skabte så megen død var ikke på grund af Hitlers intolerance og den frygt han skabte, men fordi så få mennesker advarede om at hans bog, Min Kamp (Min Jihad) var en opskrift for verdensdominans og hvis  vi ikke standser hans gradvise overtalelse af Tjekkoslovakiet og Østrig, så ville det indbyde til invasion af resten af Europa.

Dette for at fremhæve at problemet ikke var Hitlers intolerance og skaben frygt, men snarere at der var altfor få gode mennesker der spredte intolerance og frygt for Hitler og hans ideologi.

På samme vis i dag prædiker jeg intplerancer overfor Islam, og jovist, jeg er en frygtskaber, men på samme måde som de få der slog alarm over Hitler: imidlertid er hensigt med min ‘frygt,’ en endnu større fare for den civiliserede verden.

Lad mig gøre det helt klart. Jeg hader ikke muslimer snarere så foragter jeg og frygter deres ideologi. Jeg tror at hvis verden for sent erkender at Koranen ikke er meget anderledes end Min Kamp, så vil vi komme til at gentage de samme fejltagelser som Europa begik med Nazismen, men med endnu værre konsekvenser.

Grunden til, hvorfor det vil blive værre, er at i 1939, var Europa ikke ‘gennemblødt’ med nazister - dog trods det blev timillionvis dræbt. I dag er Europa gennemsyret af timillioner af muslimer, se min artikel How Many Muslim buggers are there, anyway? Når krigen mellem Islam og Vesten endelig begynder, vil konsekvenserne blive ødelæggende for verden.

Det er vigtigt at holde deres antal i vor midte så lavt som muligt. For Europa er det måske allerede for sent.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails