lørdag den 14. maj 2011

Jesus elsker de islamiske terrorister?

Jesus elsker islamiske terrorister?

Victoria Jackson


V: Hallo?
K: Dette er Gamallazeem.
V: Hvem?
K: Kamaladee (tydelig mellemøstlig accent) du skrev en email til min hustru......
V: Ja, det er korrekt. Undskyld mig, men jeg haft meget travlt. Forstår jeg har gang i 5 historier på een gang ...kan jeg mødes med dig til et interview? Hvor befinder du dig, Pembroke Pines?
K: (pause) Jeg er gået under jorden. 
V: (pause) Åh, Åh, Åh ja, selvfølgelig! Du er jo ham! Manden! Jerrey (NiceneCouncil.com) gav mig din email! Hvor kan vi tale sammen nu?
K: (til sin hustru) Har jeg tid nu? 45 minutter?

(Jeg er nærmest lamslået. Det er Kamal Saleem, tidligere islamisk terrorist, forfatter til "Lammenes Blod." ( "The Blood of Lambs.")  Han er gået under jorden fordi muslimer der har forladt islam bliver dræbt. I 2004 fortalte Kamal sin hustru om sin hemmelige fortid for første gang. Hun svarede, "Jeg går med dig, hvorhen Gud sender dig." Hensigten med hans bog var "at vække og ryste" det amerikanske folk så de forstod sandheden om radikal islam, og nå ud til muslimer med Jesu Kristu frelsende Nåde - Han elsker også dem.)


Kamal Saleem
Jeg ledte hurtigt efter mine bilnøgler. Min mobiltelefon var næsten løbet tør for strøm. Jeg spurtede ud i bilen, satte laderen til, og ledte under sæderne, blandt udtørrede pommes fritter efter en kuglepen og papir. Kamal Saleem begyndte sin beretning:
Jeg er vokset op i et muslimsk hjem i Libanon, hvor vi som 10 årige reciterede Koranen tre gange. Min far var smed. Min mor underviste os ved køkkenbordet, mit favoritsted. Målet er at leve i overensstemmmelse med de islamiske lærer, at adlyde Allah og Muhammad, Islams profet. Vi var fattige. Jeg havde 14 søskende. Da jeg var 7 år, kom jeg på min første mission til Israel gennem Golan Højderne i Syrien. Jeg elskede Allah, Islams Gud. Allah og Jehova er to forskellige guder. Islam handler om gerninger, ikke tro; det hvad du kan gøre af gode tinge, ikke om hvad han kan gøre for dig. (Efeserne 2:8,9).


Jeg lærte hvordan man kan udføre den store pligt i Islam der blev givet til Muhammad gennem Allah - at føre krig til hele verden er blevet islamisk og den sidste imam/kalif kommer for at føre den islamiske verden til den totale sejr over ikke-muslimer og erklære (ummah) een verden under Allah. Jeg var en ydmyg og mild dreng. Mim mor sagde, "Du vil dø for Allah og bringe sejr til Islam. Hvis du dræber en jøde vil din hånd lyse op, og himlen vil fejre din sejr." Jeg begyndte at fantasere om at dø for Allah. Som 5 årig begyndte jeg at komme i moskeen med min familiemedlemmer. Koranen lærer at muslimer vil komme til at gå gennem  Helvedet før Paradiset.

Koranen sagde, "De som dør for Allah (martyrerne) er ikke døde, men de lever foran Allah i velstand." Min mor og far lærte os at med den første dråbe blod bliver du en formidler for 70 af din nærmeste familie; den anden blodsdråbe og du får 72 jomfruer i Himlen. Du gør dig fortjent til Himlen gennem blodet som martyr.

Det muslimske Borderskab er den allermest radikale organisation. I 1928 kom Det Muslimske Broderskab til ære og værdighed. Deres eneste mål er at bringe det islamiske imperium tilbage - et verdens imperium, og den sidste imam. Jeg lærte gennem gruppen vort formål, at infiltrere Vestens civilisation, kristen som verdslig. Jeg lærte at Israel og Amerika står i vejen for fred.og at Sharia Lov (islamisk forfatning) er mere ophøjet end alle andre love, så vi kan ikke blive ligeværdige og indgå fredsaftaler. Vi står over alle andre. Jeg havde en Koran og en riffel (sværd).

Som 7 årig sluttede vor Muslimske Broderskabs gruppe sig til PLO, og jeg kom på en lejr, hvor jeg blev optrænet i våbenbrug og eksplosiver. Jeg mistede en ven under træningen. Min første mission gik til Israel, Golanhøjderne gennem Syrien. Jeg var klædt ud som et beduinbarn og gik gennem tunneler med våben i en rygsæk. Vi mødtes med hyrderne der bandt rygsækkene om fårenes maver, for at videregive dem til martyrerne (Fedayeen). Vi var "børnesoldater." Pakistan og Afghanistan har "børnesoldater." En lejr som denne er netop fundet på Filippinerne. Der var 600 børn der.

Som 8 årig kom jeg på min anden mission. Jeg fik min nabos lille dreng Mohammed til at komme med mig. Jeg lovede hans mor jeg ville beskytte ham. Han blev dræbt da granatsplinter gik gennem hans strube. Jeg bar ham hjem til hende. Til en begyndelse var han ked af det, men jeg mindede hende om at han var blevet belønnet i Himlen og hun holdt en bryllupsfest for ham næste dag med småkager og juice. Denne blanding af fårets blod med drengens blod er det som gav mig titlen til min bog "Lammenes Blod." Disse troslærer blev vi undervist i var menneskelige sandheder, ikke Guds.

Jeg blev undervist i jihad; de fire former - krig mod sig selv, politisk krig som 9/11, og den stille krig, ødelæggelsen af en civilisation indefra, den Trojanske Hests cancer. Jeg blev sendt til Amerika for den slags krigsførelse.


Min mission i Amerika var rettet mod børn, at forandre kulturen. Det Muslimske Broderskab sendte mig; saudierne finansierede os. Vi åbnede moskeer og havde universiteterne som mål, politikerne, fængselsvæsenet og de fattiges kvarterer.

I 1985 kom jeg ud for en bilulykke. Jeg blev skåret fri, svævede mellem liv og død. Jeg lå i mudderet med en brækket hals og en fremmed kom hen til mig, tørrede mudderet af mit ansigt og sagde, "Vi skal nok sørge for dig. Alt bliver godt igen." En ambulance kom, og endnu en fremmed, en kirurg, sagde til mig. "Vi tager os af dig. Alt skal nok blive godt." Jeg fortalte kirurgen, at jeg ikke havde nogen forsikring, ingen venner. Jeg kunne ikke fortælle ham jeg var med i en "celle" og havde masser af penge. Hans sagde, "Det skal du ikke bekymre dig om. Alt bliver godt igen." I mit hjemland mener vi noget helt andet når vi sagde, "Vi tager os af dig."

Kirurgen tog mig med sig hjem. Han lagde mig i den største seng, i det største værelse. Hans tre børn sagde, "Velkommen, onkel," og de bad for min helbredelse. Min sjæl var sønderlemmet. Jeg så Ordet i aktion. De gav mig en ny bil. Jeg blev ubetinget elsket. Familien bad for mig i Jesu navn. 60 mænd samledes og holdt deres hænder i en cirkel over mig, og de bad for mig om at jeg måtte blive helt helbredt, få et hjerte af kød, ikke sten, og at mine åndelige øjne og ører ville blive åbnet og at jeg ville komme til at lære Ham at kende.

Vore bønner i moskeerne er forbandelser mod vore fjender, besværgelser. De kristne bad af kærlighed til mig. Koranen diskriminerer. Bibelen diskriminerer ikke. Islam har betingelser, Bibelen er uden; Islam er mennesket der dør for Allah, Kristus er Gud der dør for mennesket; vi havde Islams sværd, Gud sendte en formidler, Sin Søn; vi udgød menneskers blod, Gud udgød sit eget blod; vi stenede kvinder der har begået utroskab, Jesus udfriede den utro; vi dræbte vore fjender; Jesus elskede sin fjender; vi halshugger dem, Jesus giver dem føde, husly og liv.

Da jeg kom hjem til min egen lejlighed, faldt jeg på knæ, med ansigtet mod øst. Jeg sprugte Allah, "hvorfor har du gjort dette mod mig? Sat mig sammen med kristne? De er muligvis dumme, men deres Gud besvarer deres bønner, og de har et inderligt kærligt forhold til Ham. Bibelen taler direkte til dem. Du taler ikke til mig. Jeg ønsker et godt forhold til dig, hvis du findes - tal til mig." Allah talte ikke til mig.

Selv Koranen siger, at Jesus var den eneste uden synd (Guds Ord).

Jeg hørte Guds stemme kalde mig ved navn, "Kamal, bed til Abraham, Isak og Jakobs Gud." Jeg sagde, "Abraham, Isak og Jakobs Gud hvis du findes, så talt til mig." Yahweh fyldte værelset, jeg sagde, "Hvem er du?" Han sagde, "Jeg er den jeg er, jeg er Alfa og Omega. Jeg har kendt dig før du blev formet i din mors skød (Salme 139). Rejs dig, du er min kriger. Jeg sagde, "Min Herre, jeg vil leve og dø for dig."
Jeg sidder i min hede Florida indkørsel, motoren går i tomgang, airconditioning kører og min mobiltelefon lader op, det lykkes mig at mumle, "Jeg er målløs." Kamal sagde, "Lov og pris til Gud." Jeg tørrer tårerne fra mine øjne. Jeg lægger på. Jeg ringede til Barnes og Noble og bestilte hans bog, "Lammenes Blod." Jeg bøjede hovedet og sagde, "Lov og pris til Gud."

Jovist, jeg tror Jesus elsker islamiske terrorister, men han lader dem ikke blot være det. Han løfter dem op.

Note: To contact Kamal Saleem, email communications.director@koomeministries.com

.

Read more: Jesus loves Islamic terrorists? http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=298033#ixzz1MIwMwNC4

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails