tirsdag den 17. august 2010

Muslimsk bøssebar - Hvorfor dog ikke?

Muslimsk bøssebar: Hvorfor mon de intolerante prædiker tolerance?

Greg Gutfeld

Her forleden aften meddelte jeg at jeg har planer om at bygge en bøssebar, der skal henvende sig til islamiske mænd, og den skal ligge nær den foreslåede moske ved Ground Zero.

Mit formål? For at være et ekko af moskeens egen hjemmeside, der siger at man - forsøger at fremme integrationen og tolerancen. Jeg regner med, jeg kan gøre det samme ved at åbne en bøssebar.

jihad-poster1


Trods alt afskyr islam homoseksualitet - og denne muslim-venlige bøssebar kunne hjælpe med til at reparere på omdømmet.

Lige nu er navnet på baren - Himlen og Halal. Den skal være i to etager - på den ene serveres halal mad, og på den anden cocktails. Der skal være 72 forskellige. De skal alle være 'jomfruer.'

Her følger seneste nyt, siden i går aftes.

Jeg har nu fundet nogle ejendomme. Og jeg har modtaget utallige forespørgsler der stammer fra investorer, mennesker der har tilbudt op til seks cifrede beløb. Men fordi nogle af dem var ret så berusede, så har de måske sat et komma forkert.

Jeg har også kontakt Cordoba House, folkene bag moskeen - men de har ikke svaret.

Derfor har jeg Twittet dem.

Her er hvad de Twittede tilbage.

Du kan åbne hvad du har lyst til. Hvis du ikke vil tage hensyn til muslimernes følelser, så kan du ikke opbygge en dialog.

Forresten så er jeg ikke ved at opbygge en dialog, jeg er ved at opbygge en bar.

Og når det drejer sig om muslimers følelser - der omfatter homofobi - så er det ikke noget for mig.

Og det er hele meningen -- det er da besynderligt at blive undervist i tolerance af en helt igennem utroligt intolerant ideologi. Så længe bøsser og kvinder behandles så elendigt, hvordan kan de så lære os noget om medfølelse og generøsitet?

Forresten så jeg vil holde alle interesserede opdaterede om mine fremskridt - så vend blot tilbage.

Hvis du ikke gør det, er du højst sandsynlig en racistisk homofob.



Greg Gutfeld Greg Gutfeld

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails