lørdag den 8. august 2009

Jødernes plan afsløret


Jødisk konspiration afsløret


Planen om at få Amerika til at fald er mere fræk end man kan forestille sig

“De der Jøder vil ikke lade ham tale med mig." Pastor Jeremiah Wright

Man kan bare ikke stole på de dér jøder. Jeg burde vide det; Jeg er en af dem. Men jeg må indrømme at jeg er blevet træt af at lure i skyggen og lægge planer mod de selvsamme mennesker, der har været så venlige at byde mig velkommen i deres nations beskyttende skød, at give mig lov til passe min konspiratoriske vilje og destabilisere økonomien, ligesom min gode ven Bernie Madoff, og lade mig udføre intenst lobbyarbejde for at underminere nationens interesser, som John Mearsheimer og Stephen Waltz så fremragende behandler i deres indsigtfulde og rystende bog, Israel Lobbyen og US Udenrigspolitikken. Jeg må også indrømme, at jeg aldrig har brudt mig om smagen af kristne børns blod, og for lang tid siden holdt jeg op med den praksis at dræne deres små kroppe til min Påske matzot.







Jo, jeg er blevet syg og deprimeret af at intrigere mod alt og alle som jeg er blevet oplært i gennem Torahen, men især mod så gavmild en nation som USA. Jeg har nu oplevet en ændring i hjertetilstanden. Ikke alene vil jeg holde op med mine ondsindede aktiviteter, men jeg vil også afsløre for mine landsmænd det dystre omfang af det jødiske plot mod nationens velbefindende. Præsident Obamas tidligere favoritpræst Jeremiah Wright, havde helt sikkert ret ved at mistænkeliggøre vore motiver, skønt han ikke formåede at anerkende omfanget og naturen bag vort seneste valgprojekt.

Det er ingen hemmelighed at det var mellem 78-83% af de jødiske amerikanere der stemte for Barack Obama. Det er velkendt at organisationer som J Street, Israel Policy Forum, Union of Reform Judaism, Jewish Voice for Peace, Reconstructionist Rabbinical Association, Brit Tzedek V'Shalom, ellerJjewish Alliance for Justice, og Rabbis for Obama blandt mange andre benyttede deres institutionelle indflydelse for at støtte Obamas vej mod Det hvide Hus. Det er selvfølgelig ikke noget tilfælde alt dette.

Vi jøder er et snu og underfundigt folk - som slanger. Det piner mig at indrømme dette, men det kan ikke skjules. Vi har forstået at den bedste måde at bringe Amerika ned på knæ, at svække det til overgivelse, på kløgtig vis vende landet mod sig selv, var at gøre alt i vor magt og benytte alle midler for at servere Det Hvide Hus for Barack Obama. Vi vidste, at når han engang overtog magtens tøjler da ville USA begynde at falde sammen og at vi kunne derpå fortsætte vor march mod verdensherredømmet, som det er beskrevet i The Protocols of the Elders of Zion, hen over det rådnende kadaver af et engang så stolt land. Der er ingen der kan standse os i vor fremmarch mod universel magt.

Planen er imidlertid ved at blive endnu mere mørk. Vi er ikke zionister, men overbeviste anti-zionister for vi er ligeså meget klar over, at Israel også står i vejen for os, ved deres hævdelse af at være indbegrebet af jødisk nationalitet - når vor virkelige intention er at overtage hele verden. Vi kan ikke blot være tilfredse med en lille bid af Mellemøsten som en tilfredsstillelse for vort krav om hele verden. Israelerne har desværre tilladt sig at blive afledet fra det de endnu ikke har forstået er en messiansk mission, en guddommelig inspireret mission. Dermed har de intet at gøre, Det er vor pligt som fakkelbærere af planetens herredømme, ikke ved nogen lokal dominans, at se denne hårdnakkede lille stat gå i opløsning.

Selv de som ikke har noget godt at sige om os må indrømme skønheden og elegancen i vor plan. Praktiserer Obama ikke en hårdhændet kærlighed mod isaelerne. Arbejder han ikke på at ulovliggøre den jødiske stat i dens kamp mod dets mange fastbesluttede modstandere? Er han ikke igang med at udføre vort arbejde for os, som han kan betragte degraderingen af hans eget land? Hvilken fantastisk overlegen apokalyptisk fribillet mens de to høvdinge kæmper hen mod vort langsigtede mål, og falder i armene på hinanden, og fjernes fra historiens scene!

En central kendsgerning er tilbage. Den største hindring på vort vejkort mod verdenserobringen er USA, supermagten der ikke efterlader plads til nogen andre. Vi har således taget med i betragning, og konkluderet i vor visdom, at Barack Obama er porten gennem hvilken vi vil få vor førstefødselsret. For mens USA falder sammen under hans ledelse, som det synker under vægten af en ufattelig gæld, mens dets folk gradvist bliver gjort fattige og uden magt, og mens dets fjender i det oversøiske forstætter med at udtvære dets internationale tilstedeværelse og skabe kaos og elendighed i nationen, ja således fjernes den største forhindring for vort hegemoni.

Nordkorea er allerede under vor diskrete kontrol, De iranske mullaher har været vore hemmelige frontfigurer siden Khomeini Revolutionen i 1979. Selv Venezuelas skrupskøre Hugo Chavez er i al ubemærkethed bragt ind i folden, selv om der er noget arbejde tilbage endnu. Bare lidt mere tid, endnu en generation ved vor yderste bestræbelse og vi vil have fuldført vor forfinede og langsigtede plan.

Men for at gentage hovedformålet i realiseringen af vort formål - det var altså at bringe Barack Obama i Det hvide Hus. Det lykkedes for os. Jeg siger "vi" og "vor" men i sandhedens interesse ville det være mere passende at sige "dem" og "deres," for jeg kan ikke længere godkende forløbet ved en så nederdrægtig og perfid kabale. Min samvittighed er ved at få bugt med mig.

Således! Nu ved du det hele. Jeg bønfalder mine landsmænd om at tilgive mig for min andel i denne skammens komplot. Jeg trøster mig dog med at i det mindste har jeg nu afsløret vore ultimative forhåbninger ved at søge, uden at nogen fik mistanke, at bringe Barack Obama til toppen i vor land.

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails