søndag den 7. marts 2010

Venstreorienteredes plapreri!

Hvorfor progressive plaprer løs

Greg Gutfeld

Jeg modtog en pragtfuld email her til morgen. Fra Holly i Galesburg, Illionois. Her følger den....

"Jeg sidder i flyet. Ved siden af sidder en venstreorienteret tåbe der prædiker i mit øre under hele flyveturen, og formoder jeg er enig med ham. Jeg holder kaje, af frygt for mit liv. Jeg er i en boghandel og skal lytte til en ansat og hendes veninde der skamløst og meget højt diskuterer deres venstreorienterede tro. Jeg var to gange ien offentlig biblioteksboghandel, og hver gang måtte jeg høre på mennesker der trompeterer deres venstreorienterede synspunkter ud over alle andre der er i hørevidde, som om alle er enige med dem. Greg jeg er 45 år gammel, og kan IKKE, bare EN GANG, huske at borgerlige offentligt diskuterer deres meninger så åbenlyst. Hvad skyldes det dog?"


Talk

Det er noget af et spørgsmål Holly, dog et jeg er meget godt kendt med - skønt jeg må undre mig, hvad er egentlig en offentlig biblioteksboghandel? Findes det virkelig.

Men ser du svaret er meget enkelt: Hvis du betragter massemedierne og alle facetter af popkulturen fra musik til TV, da er de samstemmende holdninger venstreorienterede. Samstemmende formodninger giver, avler komfort, tryghed. Komfort, tryghed avler med tiden arrogance.

Dette er ikke blot baseret på undersøgelser, men også fra min egen livserfaring. Jeg brugte mange år i medieverdenen og de helt store flertal af mine kolleger var liberale. Da de først fik røde øjne, var de chokerede over mine ikke-venstreorienterede holdninger.

Det skyldes at mine politiske holdninger sjældent dukkede op i samtaler. Nuvel, medmindre jeg var lidt småberuset. Det hændte undertiden.

Virkeligheden er, at de fleste borgerlige jeg kender ikke taler om deres holdninger, fordi de ikke søger efter godkendelse og accept. De er ikke interesseret i at imponere andre end dem de holder af.

Derfor holder de deres synspunkter for sig selv, idet de med glæde ved at det er en venstreorienteret job af minde os om vore samvittighedsløse racisme. Derfor diskuterer de sport, vejret, eller i mit tilfælde, kaminhylde skorstensfejerfigurer fra 1950'erne. Jeg skal have en fjernet nu på fredag.

Greg Gutfeld Gret Gutfield

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails